Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’nde incelemelerde bulundu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’nde devam eden çalışmaları yerinde inceledi.

Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’nde incelemelerde bulundu

Kayseri’de şehir içi ulaşımın daha konforlu ve kesintisiz hale getirilmesi amacıyla yürütülen DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’nde çalışmalar sürüyor. İlk etabı hizmete açılan projede ikinci etap çalışmalarında da sona yaklaşıldı.

Proje sahasında incelemelerde bulunan Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, çalışmaların son durumuna ilişkin bilgi aldı. İncelemelere Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, Genel Sekreter Yardımcısı Ufuk Sekmen, Fen İşleri Daire Başkanı Sedat Erdoğan, KASKİ Genel Müdürü Yavuz Çağan ile yüklenici firma yetkilileri de eşlik etti.

Projenin son durumuna ilişkin açıklama yapan Büyükkılıç, “Kavşağın bir tarafını açtık, diğer tarafında ise çalışmalar seri bir şekilde devam ediyor. Çok şükür ciddi manada bir aksama yok. Trafiğin akışında herhangi bir engel yok. Allah izin verirse zamanı geldiğinde bu hizmetimizle de Kayseri’mizin güzel insanlarını buluşturacağız” dedi.

Büyükkılıç, projeyle birlikte bölgedeki trafik ışıklarının kaldırılmasının ve trafik yoğunluğunun azaltılmasının hedeflendiğini belirterek, çalışmalara katkı sağlayan kurum ve kuruluşlara teşekkür etti.

  Hibya Haber Ajansı